wtorek, 10 stycznia 2012

SAL "Before Christmas" - 1 odsłona

Zaczęłam zmagania z drzewkiem SAL-owym. Postępy miały być pokazywane co prawda w poniedziałki, ale myślę że wybaczycie mi to małe opóźnienie obiecuję, że na przyszłość się poprawię. Zrobiłam niestety malutko lecz dopiero co przyłączyłam się do zabawy. W przyszłym tygodniu będzie lepiej :). Tak wygląda początek mojej pracy, przygotowane rysunek z wzorem, dopasowana kanwa, igły i mulinki też są no i jeszcze nożyczki i tamborek oczywiście Czyli jestem zwarta i gotowa do pracy.

 A tak wyglądają moje mizerne jak na razie postępy w hafcie:

Za tydzień kolejna relacja :)

4 komentarze:

  1. Najważniejsze,to zacząć.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero zaczelas,a juz sporo xxx-ow postawilas...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na początek to sporo krzyżyków:) dostałam zastrzyk do stawu łokcia, bolało, ale kartki dam radę robić wyszywać nie za bardzo bo ja opieram łokieć. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki, ja też wyszywam

    OdpowiedzUsuń