niedziela, 1 stycznia 2012

Metryczki

No i mamy Nowy Rok :).
Rozbłysnął kolorami fajerwerków, hukiem petard i kolorowymi lampionami. Ciekawe co przyniesie?
Nowy rok jak nowo narodzone dziecko stąd też pomysł aby pokazać wykonane przeze mnie metryczki. Zrobiłam je w formie kartek okolicznościowych i obrazków. Zdjęcia jak i metryczki powstawały w różnym czasie więc są jakie są, wtedy jeszcze nie myślałam, że zbiorę się na odwagę i zacznę prowadzić blog. Powiem w zaufani, że powoli dłubię następną metryczkę gdyż no prawie na dniach ma przyjść na świt nowy maleńki człowieczek i trzeba go pięknie przywitać, ale co zrobiłam pokażę dopiero jak będzie gotowe.
A teraz zapraszam do oglądania i proszę dodajcie mi odwagi bo nie wiem czy to co robię choć trochę się Wam podoba :).













7 komentarzy:

  1. Metryczki sa sliczne, a blog wyglada super :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne metryczki:)zapraszam do siebie
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w blogowym świecie!!!
    Świetne metryczki, szczególne ta w strączku !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja rowniez witam nowa blogujaca kolezanke...
    metryczki sliczne i bardzo starannie wykonane...urzekla mnie fasolkowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace:)))
    te króliczki rozłożyły mnie na łopatki!
    Cudne są. Nie wiedziałam, że tak fajnie będą wyglądać wyhaftowane.
    Delikatne, subtelne i misternie wykonane!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haa i się wydało, mam nadzieje że Grześ nie zrobi niespodzianki i nie okaże się dziewczynką :)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne metryczki! ,jedna nawet wyszyłam.

    OdpowiedzUsuń