czwartek, 12 kwietnia 2012

Wielkanocne Karteczki

Witajcie :),
Na sam pierw podziękuję wszystkim odwiedzającym za dobre słowo i życzenia dla mojej Mamy.
Jakoś powoli się to wszystko stabilizuje, ale co z tego wyjdzie tak naprawdę dowiemy się za 2 tygodnie kiedy zostaną przeprowadzone pierwsze badania kontrolne.
Zamieszanie było tak wielkie, że nie zdążyłam złożyć wszystkim życzeń świątecznych, ale uwierzcie mi na słowo były serdeczne i szczere.
Obiecałam też, że w chwili wolnego czasu pokarzę karteczki świąteczne, które zrobiłam, oto one:



































Myślę, że  teraz będę już mogła częściej pojawiać się na blogu i pokazywać swoje prace i nie tylko.
A byłam na wystawie na, której pokazywana była haftowana "Bitwa pod Grunwaldem", dzieło niesamowite warte zobaczenia, ale o tym w następnym razem.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i miłe koleżanki blogowe.

1 komentarz: