piątek, 8 lutego 2013

Warsztaty witrażu

Cześć,
Wiecie, że szukam pracy więc siłą rzeczy przeglądam rożne strony w necie i wczoraj znalazłam warsztaty witrażu. Oczy mi się zaświeciły, toż to moje marzenie, idę, jadę cokolwiek trzeba byle się na te warsztaty dostać :)) Niestety warsztaty odbywają się  w odległości 130km od mojego miejsca zamieszkania, więc nic z tego:(
Ale nie, biorę się do działania.
Zadzwoniłam do bardzo miłej Pani Anety koordynatorki zajęć i pytam jakie są szanse zorganizowania takich warsztatów w Bielsku-Białej?
Uzyskałam następującą odpowiedź: szanse są, czemu nie, ale pierwsze muszą skończyć te warsztaty, które prowadzą i potem pomyślą o mojej propozycji i się skontaktują. Warunek jest jednak jeden muszą się znaleźć chętni.
Warsztaty odbywają się w  weekendy, są współfinansowany przez EFS i to co znalazłam było bezpłatne dla uczestników, więc pełnia szczęścia.
Ale do sedna, chodzi o to, że jeżeli macie ochotę na takie warsztaty, mieszkacie w Bielsku-Białej lub okolicy, zostawcie w komentarzach jakiś namiar na siebie jak będę wiedzieć coś więcej to wtedy roześlę informację do chętnych.
Grupy warsztatowe liczą po 5 osób.
Miłego myślenia:)

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że znajdziesz chetnych na te warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zapraszam do bombonierkowej zabawy. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)


    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuje się, jestem zainteresowana :-)

    OdpowiedzUsuń