sobota, 8 września 2012

Zielona w białe kropki

Cześć,
Mam nadzieję, że jeszcze się nie znudziliście bo zapowiada się, że będzie tego więcej.
Mowa oczywiście o poduszkach szytych przeze mnie. Dzisiaj przedstawiam kolejną tym razem zieloną w białe kropki z sympatycznym króliczkiem Somebunny
Zapisałam się na urodzinowe Candy do Oli z Pikotki i inne kotki
Mam jeszcze wielką prośbę dziewczyny poszukuję wyraźnego wzory Zig Zaka z bajki Auta, jeśli macie i możecie się podzielić to bardzo proszę (adres mailowy w bocznym panelu).
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedziny na moim blogu.


6 komentarzy:

  1. Króliczek słodziutki. Dziękuję za zainteresowanie candy. No i czekam na wytyczne zamówionych kolczyków, masz jakieś pomysły czy mam poszaleć ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam poduszki więc na pewno mi sie nie znudzi:))

    OdpowiedzUsuń